Banc de fonction et de puissance à mono-rouleaux MSR1050 Mercedes-AMG GT Speed-Buster 1

MSR 1050

Hamownie podwoziowe do pomiaru mocy

VP 230034
opis
dokumenty
broszuraDE | EN | ES | FR
techniczna karta katalogowaDE | EN | ES | FR
dane techniczne
obciążenie osi2400 kg
maks. sprężone powietrze7 bar
hamulec elektrowirowy maks.700 kW
szerokość śladu jazdy900 mm - 2200 mm
masa rotująca na zestaw rolkowy700 kg
średnica rolek762 mm
maks. prędkość testowania320 km/h
moc na kołach osi tylnej (statyczna) maks.1100 kW
moc na kołach osi tylnej (dynamiczna) peak >2000 kW
moc na kołach osi tylnej (statyczna) maks.1100 kW
moc na kołach osi tylnej (statyczna) peak >2000 kW
siła ciągua oś tylna maks.17200 N
siła ciągu oś przednia maks.8600 N
dwa silniki elektryczne o mocach po30 kW
maks. prędkość osi ca.210 km/h
maks. przyspieszenie osi0.8 m/s²
dokładność pomiarowa pomiaru mocy na kołach (z wartości pomiaru) +/-2 %
odległość osi min.2000 mm
odległość osi maks.3400 mm
droga przesuwania1000 mm
zabezpieczenie gG63 A
zasilanie3/N/PE 400 V 50 Hz
wymiary pulpitu komunikacyjnego (wys. x szer. x głęb.)1500 mm x 860 mm x 420 mm
wymiary szafy przekształtnikowej (wys. x szer. x głęb.)1000 mm x 800 mm x 400 mm
wymiary zestawu rolkowego (wys. x szer. x głęb.)1095 mm x 4100 mm x 512 mm
wymiary stanowiska pomiarowego (dł. x szer. x wys.)4400 mm - 5400 mm x 4100 mm x 890 mm
masa zestawu rolkowego4900 kg
masa zestawu rolkowego z opakowaniem5100 kg
masa pulpitu komunikacyjnego z opakowaniem150 kg
obrazy
Zapytanie ofertowe
Polityka prywatności
*Niezbędne dane
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie, aby zapewnić najlepszą możliwą obsługę. Korzystając z tej strony, zgadzasz się.Ochrona danych